sobota, 5 marca 2011

Odbudowa

Właśnie dzisiaj przyszedł mi zamówiony animal flex



według licznych opinii konkretnie stawiający stawy na nogi, mam nadzieję że mi również pomoże.
Kolano nie boli mnie tak mocno jak kilka miesięcy temu ale jest to nadal dokuczliwy ból zwiększający się po mocnym wysiłku, chociarzby wczoraj, tylko 2 odcinki po 6km w tempie 4:40 i dzisiaj czuję już kolano, boli mnie jak wchodzę po schodach.
Myślę że strategia którą założyłem czyli trening co drugi dzień to dobre rozwiązanie ponieważ szczerze mówiąc nie byłoby mi komfortowo dzisiaj zrobić treningu. Z drugiej strony to co ostatnio zaobserwowałem podczas biegu to nawet gdy mnie kolano pobolewa przed wyjściem z domu to przestaje w czasie biegu po ok 40 minutach, niewiem co o tym sądzić. Nie chciałbym tylko wylewać sobie zimnej wody na głowę bo przeceniłem swoje możliwości. Jednak mimo wszystko mam potrzebę posiadania planu treningów i rozwijania się biegowo, same wolne rozbiegania nie wchodzą tutaj w grę.

Za tydzień biegnę półmaraton, myślę że pobiegnę poniżej 1:40h, chyba że będzie dobry dzień i pocisnę szybciej, wiem że jestem w stanie to zrobić. Wyobrażam sobie że niemam żadnej kontuzji i mogę szczęśliwie biegać bez żadnych problemów, wierzę że animal flex mi pomoże i będzie dobrze, bynajmniej do czasu kiedy będę miał możliwość zoperować kolano, chociarz uważam to szczerze za ostateczność.

Brak komentarzy: